Lediga jobb som Administrativ assistent i Orust

Se lediga jobb som Administrativ assistent i Orust. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Orust som finns hos arbetsgivaren.

Administratör till Affärsdrivande verksamhet på Orust kommun

Ansök    Sep 22    Orust kommun    Administrativ assistent
Orust – den gröna och trygga ön där tanken är fri och drömmar får liv. Vi satsar på utveckling och investerar i både välfärd och våra medarbetare. Vi är stolta över att vår senaste medarbetarenkät visade att närmare 90% av våra medarbetare är stolta över att arbeta i Orust kommun. Välkommen till oss! Om arbetsplatsen Du kommer att tillhöra affärsdrivande verksamhet som består av VA- och Avfallsenheten. Även om affärsdrivande består av två verksamhete... Visa mer
Orust – den gröna och trygga ön där tanken är fri och drömmar får liv.

Vi satsar på utveckling och investerar i både välfärd och våra medarbetare.

Vi är stolta över att vår senaste medarbetarenkät visade att närmare 90% av våra medarbetare är stolta över att arbeta i Orust kommun.

Välkommen till oss! Om arbetsplatsen
Du kommer att tillhöra affärsdrivande verksamhet som består av VA- och Avfallsenheten. Även om affärsdrivande består av två verksamheter ser vi oss som en enhet där vi hjälper varandra och arbetar gränsöverskridande. Hos oss får du ett stimulerande arbete med närhet till både organisation och ledningsbeslut samt delaktighet i att planera, organisera och genomföra ditt arbete för ständig utveckling och förbättring. 

Dina arbetsuppgifter 
Som administratör på affärsdrivande verksamhet kommer du att spela en nyckelroll i kontakten med våra kommuninvånare och bidra till att skapa en positiv upplevelse i mötet med kommunen.

Du kommer att vara en viktig länk mellan invånare och interna funktioner, och hantera frågor som rör både vatten och avlopp (VA) samt avfall vid behov. Ditt arbete sker huvudsakligen i verksamhetssystemet EDP Future, där du hanterar och följer upp ärenden med stor noggrannhet och servicekänsla. 

Dina arbetsuppgifter består bland annat av:

· Registrera mätarbyten och mätaravläsningar
· Kundkontakt via telefon, e-post och e-tjänster, där du svarar på frågor, ger vägledning och hjälper invånare att förstå sina abonnemang och tjänster.
· Registrering och uppdatering av kunduppgifter, inklusive ägarbyten, flyttanmälningar och abonnemangsändringar.
· Fakturahantering, där du fakturerar, besvarar frågor om avgifter och betalningar, samt hjälper till att reda ut eventuella oklarheter.
· Intern samverkan, där du samarbetar med kollegor inom VA, avfall och ekonomi för att säkerställa en smidig ärendehantering.
· Utveckling av rutiner och arbetssätt, med fokus på effektivitet, kvalitet och god kundservice.
· Vid behov stötta avfallsenheten 

Kvalifikationer

· Gymnasieutbildning eller annan utbildning/erfarenhet som arbetsgivaren ser likvärdig
· Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i verksamhetssystemet EDP Future
· Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av att arbeta med VA och avfallsfrågor
· Vi ser helst att du har erfarenhet av administrativt arbete
· Grundläggande kunskap i Office-programmen
· God kommunikationsförmåga i både tal och skrift.

Om dig 
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta administrativt och trivs med en roll där du får ta mycket eget ansvar. Du är en person som trivs med att ge service, har ett öga för detaljer och gillar att ha många bollar i luften. Du är trygg i digitala system och arbetar på ett organiserat samt strukturerat sätt för att alltid säkerställa hög kvalitet. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och är en lagspelare. Meriterande om du har tidigare erfarenhet inom VA-branschen, men viktigast är att du har viljan att lära dig. 

Övriga upplysningar:  
Arbetstid/varaktighet:?Heltid, tillsvidare

Lön:?Individuell lönesättning 

Tillträdesdag: Enligt överenskommelse

Sista ansökningsdag: 2025-10-13

Körkort:?B körkort krävs

För Orust kommun är det en självklarhet att mångfald och jämställdhet gynnar arbetsgruppen, arbetsplatsen och arbetsgivaren.

Vi tillämpar rökfri arbetstid.

Inom vissa yrken i Orust kommun krävs utdrag ur belastningsregistret eller säkerhetsprövning. Det gäller alla som ska arbeta inom skolan, HR-, Ekonomienheten samt med direkt stöd till brukare inom sektor omsorg.

Vill du veta mer om Orust kommun som arbetsgivare och de förmåner vi erbjuder kan du läsa mer på vår webb:
Orust.se

Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Visa mindre

Administratör

Ansök    Okt 31    Orusts Pastorat    Administratör
Om jobbet Orust pastorat söker administratör för kyrkogårdsförvaltningen 100% som ett komplement till vårt nuvarande team. Om Svenska Kyrkan på Orust: Orust är västkustens största ö belägen cirka 6 mil norr om Göteborg. Vi är ett pastorat med sju församlingar, 12 kyrkor och 13 kyrkogårdar. Vi är ca 50 personer anställda i församlingstjänst, vaktmästeri, administration och kyrkogårdsförvaltning. Tycker du om att ha många olika arbetsuppgifter? Se till att a... Visa mer
Om jobbet
Orust pastorat söker administratör för kyrkogårdsförvaltningen 100% som ett komplement till vårt nuvarande team.
Om Svenska Kyrkan på Orust:
Orust är västkustens största ö belägen cirka 6 mil norr om Göteborg. Vi är ett pastorat med sju församlingar, 12 kyrkor och 13 kyrkogårdar. Vi är ca 50 personer anställda i församlingstjänst, vaktmästeri, administration och kyrkogårdsförvaltning.
Tycker du om att ha många olika arbetsuppgifter? Se till att allt flyter på smidig, gillar ordning och reda samt administration? Då kan du vara vår nya administratör hos Svenska kyrkan på Orust.
Om tjänsten
Som administratör på Orusts pastorat kommer du framför allt att arbeta med myndighetsutövning som rör kyrkogårdarna och begravningsverksamheten. Du kommer till exempel att fakturera, registrera blanketter, ansvara för telefonväxel och skapa underlag till dem som arbetar på kyrkogårdarna.
Din arbetsplats är på pastorsexpeditionen i Tegneby men du kommer emellanåt att åka ut för att inventera och kartlägga kyrkogårdarna.
Vem är du?
Du har en noggrann, öppen, social och hjälpsam personlighet som tycker om att organisera och administrera.
Du har en lämplig bakgrund och/eller utbildning för tjänsten och har du erfarenhet av Aveny grav eller bokning är detta en merit. Du behöver behärska svenska i tal och skrift.
Du har B-körkort och du är medlem i Svenska kyrkan.


I Kyrkoordningen står det: Församlingens grundläggande uppgift är att fira gudstjänst, bedriva undervisning samt utöva diakoni och mission. Syftet är att människor ska komma till tro på Kristus och leva i tro, en kristen gemenskap skapas och fördjupas, Guds rike utbredas och skapelsen återupprättas.” Det står vidare: ”Kyrkans centrum och livskälla är Jesus Kristus och evangeliet om honom. Evangeliet leder människan till gemenskap med Gud, som är hennes ursprung och mål.” Detta är vårt pastorats stora uppdrag.
Svenska kyrkan har statens uppdrag att ansvara för begravningsverksamheten. För att allt detta behövs förtroendevalda, volontärer och anställda medarbetare och ett kansli som sköter det administrativa arbetet. Du blir en del av detta.
Vi fäster stor vikt vid samarbetsförmåga, personlig lämplighet och att du delar Svenska kyrkans värderingar.
Kontakt:
Kyrkogårdschef Melinda Skimmerhav, 0304-26 204
Samordnare Kyrkogårdsförvaltningen Linda Ljungdahl 0304-26215
Facklig företrädare:
Stefan Haugsnes, Vision, 031-771 30 79
Sista ansökningsdag: 2024-11-17
Vi tillämpar löpande tillsättning.
Skicka in dina ansökningshandlingar till [email protected].
Märk ansökan ”Administratör”
Om anställningen
Lönetyp: Fast månadslön
Var ligger arbetsplatsen?
Tegneby 508
47397 Henån
(granne med Tegneby kyrka och församlingshem) Visa mindre

Projektadministratör

Orust – den gröna och trygga ön där tanken är fri och drömmar får liv. Vi satsar på utveckling och investerar i både välfärd och våra medarbetare. Vi är stolta över att vår senaste medarbetarenkät visade att närmare 90% av våra medarbetare är stolta över att arbeta i Orust kommun. Välkommen till oss! Befattning/Tjänst: Projektadministratör Placering: Henån, Orust kommun Om arbetsplatsen Vi på enheten för vatten och avlopp på Orust kommun letar efte... Visa mer
Orust – den gröna och trygga ön där tanken är fri och drömmar får liv.

Vi satsar på utveckling och investerar i både välfärd och våra medarbetare.

Vi är stolta över att vår senaste medarbetarenkät visade att närmare 90% av våra medarbetare är stolta över att arbeta i Orust kommun.

Välkommen till oss! Befattning/Tjänst: Projektadministratör

Placering: Henån, Orust kommun

Om arbetsplatsen
Vi på enheten för vatten och avlopp på Orust kommun letar efter en driven och socialt kompetent individ till rollen som projektadministratör. Som projektadministratör kommer du att vara ett stöd till projektledarna samt en viktig länk i våra projekt. Du kommer att arbeta med en rad olika arbetsuppgifter för att säkerställa projektens genomförande.

Du kommer att tillhöra affärsdrivande verksamhet där enheten vatten och avlopp också ingår. Orust kommun är i en expansiv utbyggnadsfas där VA-planen utgör en stor del av investeringarna framöver.

Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö där din insats spelar en avgörande roll för våra projekt. Det finns möjlighet att utvecklas och växa inom organisationen. Du får en plats i ett team av dedikerade och passionerade kollegor som strävar efter att göra skillnad för våra medborgare

Dina arbetsuppgifter 
Exempel på arbetsuppgifter är:


• Ansöka om diverse lov såsom bygglov och marklov
• Registrera inkomna handlingar gällande projekt
• Kontera fakturor
• Utbetalning av ersättningar
• Hantera kontakter med fastighetsägare samt myndigheter
• Söka diverse tillstånd, såsom ledningsrätt med mera
• Ge support till våra projektledare i olika frågor
• Administrera kommunens projektledningssystem Antura för att säkerställa effektiv projektplanering och uppföljning.

Om dig 
Du är drivande och har förmåga att ta egna initiativ. Du har lätt för att arbeta med andra och för att hantera kontakter med myndigheter och fastighetsägare.

Du kommer att ha många olika kontakter i ditt uppdrag. Därför vill vi att du har ett trevligt bemötande, är serviceinriktad och positiv samt kan uttrycka dig väl och har goda kunskaper i svenska både i tal och skrift.

Arbetserfarenhet inom relevant område eller likvärdig erfarenhet är meriterande.

Vi söker dig som har gymnasiekompetens, högre utbildning är meriterande men inte ett krav.

Vi lägger stor vikt vid din förmåga att kommunicera med personer, både enskilt och i grupp. Stor vikt kommer även att läggas vid dina personliga egenskaper.

Övriga upplysningar:  
Arbetstid/varaktighet:? Heltid, tillsvidare 

Lön:? Individuell lönesättning 

Tillträdesdag:  Enligt överenskommelse

Sista ansökningsdag:  2024-06-16 

Körkort:? B  

 

För Orust kommun är det en självklarhet att mångfald och jämställdhet gynnar arbetsgruppen, arbetsplatsen och arbetsgivaren.

Vi tillämpar rökfri arbetstid.

Inom vissa yrken i Orust kommun krävs utdrag ur belastningsregistret eller säkerhetsprövning. Det gäller alla som ska arbeta inom skolan, HR-, Ekonomienheten samt med direkt stöd till brukare inom sektor omsorg.

Vill du veta mer om Orust kommun som arbetsgivare och de förmåner vi erbjuder kan du läsa mer på vår webb:
Orust.se

Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Visa mindre

Samordnare i Svanesunds Hemtjänst, Orust

Ansök    Sep 21    Orust kommun    Administrativ assistent
Orust är västkustens största ö belägen cirka 6 mil norr om Göteborg. För oss står medborgarens behov och intressen i fokus och vi strävar alltid efter att leverera insatser av hög kvalitet utifrån perspektivet ”de vi är till för”. För detta krävs att vi har engagerade och kompetenta medarbetare som trivs med sitt jobb, vilket vår medarbetarundersökning visar att vi har. Orust kommun har de senaste åren varit högt placerad i flera utmärkelser så som den mes... Visa mer
Orust är västkustens största ö belägen cirka 6 mil norr om Göteborg. För oss står medborgarens behov och intressen i fokus och vi strävar alltid efter att leverera insatser av hög kvalitet utifrån perspektivet ”de vi är till för”. För detta krävs att vi har engagerade och kompetenta medarbetare som trivs med sitt jobb, vilket vår medarbetarundersökning visar att vi har. Orust kommun har de senaste åren varit högt placerad i flera utmärkelser så som den mest spännande arbetsgivaren inom offentlig förvaltning och bästa skolkommun. Välkommen till oss och ett meningsfullt arbete! 

Dina arbetsuppgifter
Som vikarierande samordnare hos oss kommer du att erbjudas ett omväxlande och utvecklande arbete där du kommer att arbeta administrativt med planering av hemtjänstinsatser enligt lagrummen SoL och HSL. Du kommer vara inne i flera olika system för planering och bemanning. Du är en viktig länk mellan biståndsenheten och hemtjänstgrupper och fungerar som ett administrativt stöd för enhetschefer i hemtjänsten. Samordnarna är en arbetsgrupp som arbetar med planering och bemanning inom hemtjänsten samt ansvarar för larmprocessen av trygghetslarmen.

 

Om dig
Vi söker dig som är serviceinriktad, flexibel och ansvarskännande. Du har lätt för att samarbeta och har förmåga att arbeta självständigt med en helhetssyn på verksamheten. Du ser lösningar, är stresstålig samt har lätt för att hantera snabba förändringar och kan prioritera vid behov. Vi ser gärna att du har har erfarenhet från SAMSA, Lifecare och Careium.

 

Arbetstid/varaktighet: Vikariat 3 månader med möjlighet till förlängning

 

Tillträdesdag: Omgående

 

Övrigt

För alla personer som ska arbeta inom skola eller HR enheten/Ekonomienheten samt med direkt stöd till brukare inom Sektor omsorg kommer utdrag från belastningsregistret genomföras innan anställning kan ingås.  

 

Körkort: JA

Lön: Indviduell lönesättning, ange löneanspråk.


Sista ansökningsdag: 23-10-15, Intervjuer kommer att ske löpande under ansökningstiden

Kontaktpersoner: Ingela Larsson 0304-33 43 52

Fackliga kontaktpersoner: Nås via växeln

 

Vill du veta mer om Orust kommun som arbetsgivare och de förmåner vi erbjuder kan du läsa mer på vår webb: www.orust.se

 

För Orust kommun är det en självklarhet att mångfald och jämställdhet gynnar arbetsgruppen, arbetsplatsen och arbetsgivare

Inom Orust kommun vill vi erbjuda våra anställda en 100% anställning. Det kan innebära att du som medarbetare erbjuds att arbeta resurspass inom andra enheter än den du blir anställd på.

Vill du veta mer om Orust kommun som arbetsgivare och de förmåner vi erbjuder kan du läsa mer på vår webb: www.orust.se

 

Orust kommun tillämpar rökfri arbetstid. Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Visa mindre

Rekryteringsadministratör, Bemanningsenheten - Henån

Orust – den gröna och trygga ön där tanken är fri och drömmar får liv. Vi satsar på utveckling och investerar i både välfärd och våra medarbetare. Vi är stolta över att vår senaste medarbetarenkät visade att närmare 90% av våra medarbetare är stolta över att arbeta i Orust kommun. Välkommen till oss! Om arbetsplatsen Bemanningsenheten arbetar sedan drygt ett år tillbaka kommunövergripande och är organiserade under HR-enheten. Enheten består av 6 rekr... Visa mer
Orust – den gröna och trygga ön där tanken är fri och drömmar får liv.

Vi satsar på utveckling och investerar i både välfärd och våra medarbetare.

Vi är stolta över att vår senaste medarbetarenkät visade att närmare 90% av våra medarbetare är stolta över att arbeta i Orust kommun.

Välkommen till oss! Om arbetsplatsen
Bemanningsenheten arbetar sedan drygt ett år tillbaka kommunövergripande och är organiserade under HR-enheten. Enheten består av 6 rekryteringsadministratörer, 1 bemanningsledare, 2 schemaplanerare och 1 enhetschef.

Vi har ett tätt och glatt samarbete och tar oss an dagens rekryteringsläge med stort intresse och entusiasm. Här är nya idéer välkomna och med stöd av varandra arbetar vi i ett högt tempo med målet att kunna tillsätta alla vakanser som kommer in och tillhandahålla nya timavlönade medarbetare där behov finns.

Dina arbetsuppgifter 
Du som blir del av vårt team erbjuds ett omväxlande och utvecklande administrativt arbete där egna lösningar och ett självgående arbetssätt är av stor vikt. Arbetet består bland annat i att rekrytera timavlönade medarbetare för kommunens personaltäta verksamheter vid korttidsfrånvaro. I detta ingår allt från vakanstillsättning till att ansvara för hela rekryteringsprocessen av timavlönade medarbetare.

Exempel på arbetsuppgifter:


• lösa vakanser
• skriva anställningsavtal
• annonsera tjänster
• hålla i anställningsintervjuer
• ta referenser
• hålla i introsamtal
• skriva arbetsgivarintyg
• publicera jobbannonser
• med mera.

I arbetet ingår daglig kundkontakt med såväl timavlönade som chefer och medarbetare, support i bemanningssystemet, utbildning och deltagande i diverse rekryteringsmässor.

Om dig 
Vi söker dig som är serviceinriktad och har ett mycket bra bemötande. Du ska ha stor förmåga att snabbt växla mellan flera olika arbetsuppgifter och fortfarande behålla kvalitén i arbetet som utförs. I perioder kan arbetet vara stressigt vilket innebär att du behöver vara stresstålig, självgående och en problemlösare ut i fingerspetsarna. Det är samtidigt viktigt att du har en god samarbetsförmåga och tycker om att arbeta i team.

Krav:


• mycket god svenska, både i tal och skrift
• mycket god datavana
• god förmåga att kunna sätta dig in i och lära dig nya system
• minst två års erfarenhet av administrativt arbete (med det menar vi att du har haft en tjänst som inneburit enbart administrativa arbetsuppgifter)
• gymnasieutbildning

Meriterande:


• god erfarenhet av att ansvara för rekryteringsprocessens samtliga delar
• kunskap om arbetsrätten
• kunskap om olika kommunala verksamheter

Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Övriga upplysningar: 
Arbetstid/varaktighet:?Heltid, tillsvidare, dagtid måndag till fredag samt var sjätte söndag. Provanställning kan bli aktuellt.

Lön:?Individuell lönesättning 

Tillträdesdag: 2024-09-01

Sista ansökningsdag: 2024-05-03

Intervju: En första anställningsintervju kan komma att ske via en avatar som heter Tengai.

Vi använder oss av digital referenstagning.

Körkort:?Krävs ej

 

För Orust kommun är det en självklarhet att mångfald och jämställdhet gynnar arbetsgruppen, arbetsplatsen och arbetsgivaren.

Vi tillämpar rökfri arbetstid.

Inom vissa yrken i Orust kommun krävs utdrag ur belastningsregistret eller säkerhetsprövning. Det gäller alla som ska arbeta inom skolan, HR-, Ekonomienheten samt med direkt stöd till brukare inom sektor omsorg.

Vill du veta mer om Orust kommun som arbetsgivare och de förmåner vi erbjuder kan du läsa mer på vår webb:
Orust.se

Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Visa mindre

Samordnare inom hemtjänsten

Ansök    Feb 28    Orust kommun    Administrativ assistent
Orust är västkustens största ö belägen cirka 6 mil norr om Göteborg. För oss står medborgarens behov och intressen i fokus och vi strävar alltid efter att leverera insatser av hög kvalitet utifrån perspektivet ”de vi är till för”. För detta krävs att vi har engagerade och kompetenta medarbetare som trivs med sitt jobb, vilket vår medarbetarundersökning visar att vi har. Orust kommun har de senaste åren varit högt placerade i flera utmärkelser så som den me... Visa mer
Orust är västkustens största ö belägen cirka 6 mil norr om Göteborg. För oss står medborgarens behov och intressen i fokus och vi strävar alltid efter att leverera insatser av hög kvalitet utifrån perspektivet ”de vi är till för”. För detta krävs att vi har engagerade och kompetenta medarbetare som trivs med sitt jobb, vilket vår medarbetarundersökning visar att vi har. Orust kommun har de senaste åren varit högt placerade i flera utmärkelser så som den mest spännande arbetsgivaren inom offentlig förvaltning och bästa skolkommun. Välkommen till oss och ett meningsfullt arbete!Befattning/Tjänst: Samordnare inom hemtjänsten, 2 Tillsvidare anställning

Referensnummer: 20230043

Placering: Orust kommun

Samordnare för hemtjänsten ingår i Äldreomsorgen och består av fyra medarbetare som arbetar tätt mot arbetsgrupper och chefer i hemtjänsten. Samordnarna är en arbetsgrupp som arbetar med planering och bemanning inom hemtjänsten samt ansvarar för larmprocessen av trygghetslarmen. Vi söker nu en samordnare med placering i första hand till Röra hemtjänstgrupp i Henån.

Dina arbetsuppgifter
Som samordnare hos oss kommer du att erbjudas ett omväxlande och utvecklande arbete där du kommer att arbeta administrativt med planering av hemtjänstinsatser enligt lagrummen SoL och HSL. Du kommer vara inne i flera olika system för planering, bemanning och trygghetslarm. Du är en viktig länk mellan biståndsenheten och hemtjänstgrupper och fungerar som ett administrativt stöd för enhetschefer i hemtjänsten.

Om dig
Vi söker dig som är serviceinriktad och gillar att ha många bollar i luften. Du är flexibel, ansvarskännande och har lätt för att samarbeta. Du ska ha förmåga att kunna arbeta självständigt men även kunna sammarbeta med dina kollegor, närmaste hemtjänstchef och hemtjänstgrupp. Det är av stor vikt att du har en helhetssyn på verksamheten. Du ser lösningar, är stresstålig samt har lätt för att hantera snabba förändringar samt kunna prioritera vid behov. Vi ser gärna att du har har erfarenhet från SAMSA och Careium.

 

Övrigt
Arbetstid/varaktighet: Tillsvidare

Tillträdesdag: 230501

Övriga upplysningar: Orust kommun tillämpar rökfri arbetstid. Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

För alla personer som ska arbeta inom skola eller HR enheten/Ekonomienheten samt med direkt stöd till brukare inom Sektor omsorg kommer utdrag från belastningsregistret genomföras innan anställning kan ingås.  

Körkort: JA

Lön: Individuell lönesättning, ange löneanspråk.

Sista ansökningsdag: 230313

Kontaktpersoner: Mikaela Eklund Jasarovic 0304-33 45 86   

Fackliga kontaktpersoner: Nås via växeln

För Orust kommun är det en självklarhet att mångfald och jämställdhet gynnar arbetsgruppen, arbetsplatsen och arbetsgivare

Inom Orust kommun vill vi erbjuda våra anställda en 100% anställning. Det kan innebära att du som medarbetare erbjuds att arbeta resurspass inom andra enheter än den du blir anställd på.

Vill du veta mer om Orust kommun som arbetsgivare och de förmåner vi erbjuder kan du läsa mer på vår webb: www.orust.se

 

Orust kommun tillämpar rökfri arbetstid. Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Visa mindre

Administratör

Bli en del av vårt gäng – vi söker en administratör Nordholms är i ett expansivt skede både vad gäller lokal som personal. En tillbyggnation är pågående för att kunna växa i takt med våra kunder, samtidigt som vi har behov av nya kompetenser och kollegor. Vi söker dig som vill ha ett varierande och utvecklande arbete till vår administration i Henån. Huvuddelen av våra leveranser är mot läkemedelsindustrin och vi har levererat medicinteknisk utrustning som ... Visa mer
Bli en del av vårt gäng – vi söker en administratör
Nordholms är i ett expansivt skede både vad gäller lokal som personal. En tillbyggnation är pågående för att kunna växa i takt med våra kunder, samtidigt som vi har behov av nya kompetenser och kollegor. Vi söker dig som vill ha ett varierande och utvecklande arbete till vår administration i Henån. Huvuddelen av våra leveranser är mot läkemedelsindustrin och vi har levererat medicinteknisk utrustning som framställer insulin likväl som olika typer av vaccin.
Rollbeskrivning
Tjänsten kommer att innefatta framtagande av efterkalkyler i våra kundprojekt, ansvar för orderinkorgar från kund och leverantör samt registrering av ordererkännanden i vårt affärssystem Monitor. Till en mindre del kommer du också att hantera orderregistrering och ta fram produktionsförberedande dokument till vår standardproduktion.
Vi söker dig som har:
utbildning på gymnasial nivå inom ekonomi/administration alternativt likvärdiga kunskaper förvärvade genom arbetslivserfarenhet
excel
flytande svenska
medelgod engelska

Erfarenhet från arbete i Monitor eller liknande affärssystem är meriterande.
Personliga egenskaper:
Som person är du noggrann och har lätt för att växla mellan olika arbetsuppgifter. Tjänsten innebär mycket självständigt arbete men du kommer också behöva kommunicera internt med våra projektledare liksom till viss del externt med kund. Det är viktigt att du är frågvis och strukturerad samt att du drivs av att hitta förbättringar inom ditt område.
Vi erbjuder:
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med startdatum så snart som möjligt. Vi arbetar med löpande urval varför tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Sista ansökningsdag är den 11 juni.
Välkommen med din ansökan och bli en del av vårt gäng! Visa mindre

Sommarvikariat, samordnare inom hemtjänsten

Ansök    Feb 27    Orust kommun    Administrativ assistent
Orust är västkustens största ö belägen cirka 6 mil norr om Göteborg. För oss står medborgarens behov och intressen i fokus och vi strävar alltid efter att leverera insatser av hög kvalitet utifrån perspektivet ”de vi är till för”. För detta krävs att vi har engagerade och kompetenta medarbetare som trivs med sitt jobb, vilket vår medarbetarundersökning visar att vi har. Orust kommun har de senaste åren varit högt placerade i flera utmärkelser så som den me... Visa mer
Orust är västkustens största ö belägen cirka 6 mil norr om Göteborg. För oss står medborgarens behov och intressen i fokus och vi strävar alltid efter att leverera insatser av hög kvalitet utifrån perspektivet ”de vi är till för”. För detta krävs att vi har engagerade och kompetenta medarbetare som trivs med sitt jobb, vilket vår medarbetarundersökning visar att vi har. Orust kommun har de senaste åren varit högt placerade i flera utmärkelser så som den mest spännande arbetsgivaren inom offentlig förvaltning och bästa skolkommun. Välkommen till oss och ett meningsfullt arbete!Befattning/Tjänst: Sommarvikariat, samordnare inom hemtjänsten

Referensnummer: 20230041

Placering: Svanesund

Samordnare för hemtjänsten ingår i Äldreomsorgen och består av fyra medarbetare som arbetar tätt mot arbetsgrupper och chefer i hemtjänsten. Samordnarna är en arbetsgrupp som arbetar med planering och bemanning inom hemtjänsten. Vi söker nu en sommarvikarie för perioden

3 juli - 20 augusti med placering i Svanesund.

Dina arbetsuppgifter
Som sommarvikarie hos oss kommer du att erbjudas ett omväxlande och utvecklande arbete där du kommer att arbeta administrativt med planering av hemtjänstinsatser enligt lagrummen SoL och HSL. Du kommer vara inne i flera olika system för planering och bemanning. Du är en viktig länk mellan biståndsenheten och hemtjänstgrupper och fungerar som ett administrativt stöd för enhetschefer i hemtjänsten.

Om dig
Vi söker dig som är serviceinriktad och gillar att ha många bollar i luften. Du är flexibel, ansvarskännande, har lätt för att samarbeta samt kunna arbeta självständigt med en helhetssyn på verksamheten. Du ser lösningar, är stresstålig samt har lätt för att hantera snabba förändringar samt kunna prioritera vid behov.

 

Övrigt
Arbetstid/varaktighet: Sommarvikariat; 7 veckor

Tillträdesdag: 230703

Körkort: JA

Lön: Individuell lönesättning, ange löneanspråk.

Sista ansökningsdag: 230319

Kontaktpersoner: Mikaela Eklund Jasarovic 0304-33 45 86   

Fackliga kontaktpersoner: Nås via växeln

Övriga upplysningar: Orust kommun tillämpar rökfri arbetstid. Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

För alla personer som ska arbeta inom skola eller HR enheten/Ekonomienheten samt med direkt stöd till brukare inom Sektor omsorg kommer utdrag från belastningsregistret genomföras innan anställning kan ingås.  

För Orust kommun är det en självklarhet att mångfald och jämställdhet gynnar arbetsgruppen, arbetsplatsen och arbetsgivare

Inom Orust kommun vill vi erbjuda våra anställda en 100% anställning. Det kan innebära att du som medarbetare erbjuds att arbeta resurspass inom andra enheter än den du blir anställd på.

Vill du veta mer om Orust kommun som arbetsgivare och de förmåner vi erbjuder kan du läsa mer på vår webb: www.orust.se

 

Orust kommun tillämpar rökfri arbetstid. Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Visa mindre

Rekryteringsadministratör

Ansök    Dec 22    Orust kommun    Administrativ assistent
Orust är västkustens största ö belägen cirka 6 mil norr om Göteborg. För oss står medborgarens behov och intressen i fokus och vi strävar alltid efter att leverera insatser av hög kvalitet utifrån perspektivet ”de vi är till för”. För detta krävs att vi har engagerade och kompetenta medarbetare som trivs med sitt jobb, vilket vår medarbetarundersökning visar att vi har. Orust kommun har de senaste åren varit högt placerade i flera utmärkelser så som den me... Visa mer
Orust är västkustens största ö belägen cirka 6 mil norr om Göteborg. För oss står medborgarens behov och intressen i fokus och vi strävar alltid efter att leverera insatser av hög kvalitet utifrån perspektivet ”de vi är till för”. För detta krävs att vi har engagerade och kompetenta medarbetare som trivs med sitt jobb, vilket vår medarbetarundersökning visar att vi har. Orust kommun har de senaste åren varit högt placerade i flera utmärkelser så som den mest spännande arbetsgivaren inom offentlig förvaltning och bästa skolkommun. Välkommen till oss och ett meningsfullt arbete!

Bemanningsenheten i Orust Kommun söker en ny rekryteringsadministratör. Enheten består av fyra rekryteringsadministratörer, en bemanningsledare och en enhetschef som har ett tätt och glatt samarbete. Bemanningsenheten är en arbetsgrupp som tar sig an dagens rekryteringsläge inom omsorg med stort intresse och entusiasm. Här är alla nya idéer välkomna och med stöd av varandra arbetar vi i ett högt tempo med målet att kunna tillsätta alla vakanser som kommer in och tillhandahålla nya timvikarier där behov finns.

Dina arbetsuppgifter
Du som blir del av vårt team kommer att erbjudas ett omväxlande och utvecklande arbete där du kommer att arbeta administrativt och där egna lösningar och ett självgående arbetssätt är av stor vikt. Arbetet består i att rekrytera personal för Äldreomsorg samt Stöd och Omsorg vid korttidsfrånvaro. I detta ingår allt från vakanstillsättning i en vakansmodul till att vara med i själva rekryteringsprocessen av medarbetare som till exempel att hålla intervjuer och ta referenser. Exempel på arbetsuppgifter är att lösa vakanser, skriva anställningsavtal, annonsering av tjänster, arbetsgivarintyg, varsel med mera. I arbetet ingår daglig kundkontakt, support i bemanningssystemet, utbildning och deltagande i diverse rekryteringsmässor.

Om dig
Vi söker dig som är serviceinriktad och har ett mycket bra bemötande. Du ska ha stor förmåga att snabbt växla mellan flera olika arbetsuppgifter och fortfarande behålla kvalitén i arbetet som utförs. För detta arbete krävs även mycket god svenska i både tal och skrift, fullgod datorvana samt minst ett års administrativ erfarenhet (med det menar vi att du har haft en tjänst som inneburit enbart administrativa arbetsuppgifter). Arbetet kräver även kunskap om och erfarenhet av rekryteringsprocessen, att du är stresstålig, självgående och problemlösare ut i fingerspetsarna. Dessutom är det meriterande om du har kunskap om arbetsrätt.

Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Övrigt
Placering: Sektor Omsorg, Bemanningsenheten - Henån

Arbetstid/varaktighet: Dagtid, måndag till fredag samt var fjärde söndag. Tillsvidare.

Tillträdesdag: Efter överenskommelse

Lön: Individuell lönesättning, ange löneanspråk.

Sista ansökningsdag: 2022-01-05

 

Kontaktpersoner: Linda Rosendahl, 0304-33 45 92, Maria Fababeir 0304-33 45 90

Fackliga kontaktpersoner: Nås via kommunens växel, 0304-33 40 00

 

För Orust kommun är det en självklarhet att mångfald och jämställdhet gynnar arbetsgruppen, arbetsplatsen och arbetsgivaren.

Vill du veta mer om Orust kommun som arbetsgivare och de förmåner vi erbjuder kan du läsa mer på vår webb: www.orust.se

 


Orust kommun tillämpar rökfri arbetstid. Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Visa mindre

Administratör till sektor omsorg

Ansök    Dec 1    Orust kommun    Administrativ assistent
Orust är västkustens största ö belägen cirka 6 mil norr om Göteborg. För oss står medborgarens behov och intressen i fokus och vi strävar alltid efter att leverera insatser av hög kvalitet utifrån perspektivet ”de vi är till för”. För detta krävs att vi har engagerade och kompetenta medarbetare som trivs med sitt jobb, vilket vår medarbetarundersökning visar att vi har. Orust kommun har de senaste åren varit högt placerade i flera utmärkelser så som den me... Visa mer
Orust är västkustens största ö belägen cirka 6 mil norr om Göteborg. För oss står medborgarens behov och intressen i fokus och vi strävar alltid efter att leverera insatser av hög kvalitet utifrån perspektivet ”de vi är till för”. För detta krävs att vi har engagerade och kompetenta medarbetare som trivs med sitt jobb, vilket vår medarbetarundersökning visar att vi har. Orust kommun har de senaste åren varit högt placerade i flera utmärkelser så som den mest spännande arbetsgivaren inom offentlig förvaltning och bästa skolkommun. Välkommen till oss och ett meningsfullt arbete!

Befattning/Tjänst: Administratör till sektor omsorg

Referensnummer:20220270

Placering: Henån

Sektor omsorg har cirka 600 medarbetare och är uppdelat i tre verksamheter;

Socialt stöd, Vård och omsorg och Äldreomsorg.

Administrationen inom sektor omsorg tillhör Service- och utvecklingsenheten som idag består av 10 medarbetare som arbetar med stöd och service till sektorns olika verksamheter.

Då en av våra administratörer nu kommer vara tjänstledig, söker vi någon som kan ersätta henne. Hos oss får du ett stimulerande arbete med härliga kollegor, närhet till både sektorns verksamheter och ledning samt delaktighet i att planera, organisera och genomföra ditt arbete för ständig utveckling och förbättring.

Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter kommer att vara till exempel förmedling av egna medel till klienter, hantering av avtal, arkivredogörare för individ- och familjeomsorg samt en hel del andra administrativa uppgifter. Du kommer främst arbeta mot Individ- och familjeomsorgens enheter, men även övriga verksamheter inom sektor omsorg. 

Om dig
Vi söker dig som har lägst gymnasieutbildning, gärna med vidareutbildning inom administration och/eller socialt arbete. Du bör ha god kännedom om sektor omsorgs verksamheter och arbete. Du är såklart en noggrann och strukturerad person som har ett samarbetsinriktat arbetssätt mot såväl kollegor samt allmänheten, med hög servicekänsla. Det är viktigt att du kan arbeta självständigt och att hitta lösningar på problem. Du förväntas vara kommunikativ i både tal och skrift. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

 

Övrigt
Arbetstid/varaktighet: 100% till och med 2023-08-31, med ev. möjlighet till förlängning. Tjänsten tillsätts under förutsättning att erforderliga beslut fattas.

Tillträdesdag: 2023-02-01 eller enligt överenskommelse

Övriga upplysningar: Orust kommun tillämpar rökfri arbetstid. Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

För alla personer som ska arbeta inom skola eller HR enheten/Ekonomienheten samt med direkt stöd till brukare inom Sektor omsorg kommer utdrag från belastningsregistret genomföras innan anställning kan ingås.  

Lön: Indviduell lönesättning, ange löneanspråk.

Sista ansökningsdag: 2022-12-16, intervjuer sker löpande under ansökningstiden.

Kontaktpersoner: Lisa Abrahamsson, enhetschef Service- och utvecklingsenheten 0304-33 40 00 

Fackliga kontaktpersoner: Orust kommuns växel 0304-33 40 00

För Orust kommun är det en självklarhet att mångfald och jämställdhet gynnar arbetsgruppen, arbetsplatsen och arbetsgivare

Inom Orust kommun vill vi erbjuda våra anställda en 100% anställning. Det kan innebära att du som medarbetare erbjuds att arbeta resurspass inom andra enheter än den du blir anställd på.

Vill du veta mer om Orust kommun som arbetsgivare och de förmåner vi erbjuder kan du läsa mer på vår webb: www.orust.se

 


Orust kommun tillämpar rökfri arbetstid. Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Visa mindre

Vikarierande Rekryteringsadministratör

Ansök    Feb 8    Orust kommun    Administrativ assistent
Orust är västkustens största ö belägen cirka 6 mil norr om Göteborg. För oss står medborgarens behov och intressen i fokus och vi strävar alltid efter att leverera insatser av hög kvalitet utifrån perspektivet ”de vi är till för”. För detta krävs att vi har engagerade och kompetenta medarbetare som trivs med sitt jobb, vilket vår medarbetarundersökning visar att vi har. Orust kommun har de senaste åren varit högt placerade i flera utmärkelser så som den me... Visa mer
Orust är västkustens största ö belägen cirka 6 mil norr om Göteborg. För oss står medborgarens behov och intressen i fokus och vi strävar alltid efter att leverera insatser av hög kvalitet utifrån perspektivet ”de vi är till för”. För detta krävs att vi har engagerade och kompetenta medarbetare som trivs med sitt jobb, vilket vår medarbetarundersökning visar att vi har. Orust kommun har de senaste åren varit högt placerade i flera utmärkelser så som den mest spännande arbetsgivaren inom offentlig förvaltning och bästa skolkommun. Välkommen till oss och ett meningsfullt arbete!

Bemanningsenheten i sektor Omsorg söker en ny rekryteringsadministratör. Enheten består av fyra rekryteringsadministratörer, en bemanningsledare och en enhetschef som har ett tätt och glatt samarbete. Bemanningsenheten är en arbetsgrupp som tar sig an dagens rekryteringsläge inom omsorg med stort intresse och entusiasm. Här är alla nya idéer välkomna och med stöd av varandra arbetar vi i ett högt tempo med målet att kunna tillsätta alla vakanser som kommer in och tillhandahålla nya timvikarier där behov finns.

Dina arbetsuppgifter
Du som blir en del av vårt team erbjuds ett omväxlande och utvecklande arbete där du kommer att arbeta administrativt och där egna lösningar och ett självgående arbetssätt är av stor vikt. Arbetet består till största delen i att rekrytera personal för äldre- och funktionshinderomsorg vid korttidsfrånvaro. I detta ingår allt från vakanstillsättning i en vakansmodul till att vara med i själva rekryteringsprocessen av medarbetare som till exempel att hålla intervjuer och ta referenser. Exempel på ytterligare arbetsuppgifter är att skriva anställningsavtal, arbetsgivarintyg, varsel, annonsera tjänster med mera. I arbetet ingår bland annat daglig kundkontakt och support i bemanningssystemet.

Om dig
Vi söker dig som är serviceinriktad och har ett mycket bra bemötande. Du ska ha stor förmåga att snabbt kunna växla mellan olika arbetsuppgifter och fortfarande behålla kvalitén i arbetet som utförs. Du är stresstålig, självgående och en problemlösare ut i fingerspetsarna. Det är meriterande om du har arbetat i BeSched.

 

För arbetet krävs att du har:


• mycket god kunskap i svenska både gällande tal och skrift
• fullgod datorvana
• minst ett års administrativ erfarenhet (med det menar vi att du har haft en tjänst som inneburit enbart administrativa arbetsuppgifter)
• kunskap om och erfarenhet av att hålla i anställningsintervjuer och att ta referenser

 

Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Övrigt
Placering: Bemanningsenheten, Henån

varaktighet: Vikariat till 2022-12-31

Arbetstid: Dagtid med var 4:de söndag.

Lön: Individuell lönesättning, ange löneanspråk.

Sista ansökningsdag: 2022-02-23 

Intervjuer kan komma att ske löpande under ansökningstiden.

 

Kontaktpersoner:                          

Enhetschef: Linda Rosendahl, 0304-33 45 92

Rekryteringsdaministratör: Maria Fababeir, 0304-33 45 90

Fackliga kontaktpersoner:

Nås via kommunens växel: 0304-33 40 00   

 

För Orust kommun är det en självklarhet att mångfald och jämställdhet gynnar arbetsgruppen, arbetsplatsen och arbetsgivaren.

Vill du veta mer om Orust kommun som arbetsgivare och de förmåner vi erbjuder kan du läsa mer på vår webb: www.orust.se

 


Orust kommun tillämpar rökfri arbetstid. Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Visa mindre

Bygglovsadministratör

Ansök    Jan 21    Orust kommun    Administrativ assistent
Orust är västkustens största ö belägen cirka 6 mil norr om Göteborg. För oss står medborgarens behov och intressen i fokus och vi strävar alltid efter att leverera insatser av hög kvalitet utifrån perspektivet ”de vi är till för”. För detta krävs att vi har engagerade och kompetenta medarbetare som trivs med sitt jobb, vilket vår medarbetarundersökning visar att vi har. Orust kommun har de senaste åren varit högt placerade i flera utmärkelser så som den me... Visa mer
Orust är västkustens största ö belägen cirka 6 mil norr om Göteborg. För oss står medborgarens behov och intressen i fokus och vi strävar alltid efter att leverera insatser av hög kvalitet utifrån perspektivet ”de vi är till för”. För detta krävs att vi har engagerade och kompetenta medarbetare som trivs med sitt jobb, vilket vår medarbetarundersökning visar att vi har. Orust kommun har de senaste åren varit högt placerade i flera utmärkelser så som den mest spännande arbetsgivaren inom offentlig förvaltning och bästa skolkommun. Välkommen till oss och ett meningsfullt arbete!

Miljö- och byggnadsnämnden är en fristående myndighetsnämnd. Sektor Miljö och bygg omfattar 27 personer varav är 14 personer verksamma inom Byggenheten.

Dina arbetsuppgifter
Arbetet omfattar registrering, expediering av beslut, fakturering och posthantering för miljö- och byggnadsnämndens verksamhet. Du kommer att vara ett administrativt stöd till bygglovshandläggare och byggnadsinspektörer och du kommer att göra enklare granskningar av olika typer av ärenden som verksamheten hanterar med stöd av plan- och bygglagen. Du kommer också hantera utlämnande av handlingar, remisshantering i bygglovsärenden, statistik, rättidsprövningar och bevakning av överklagningar. Du arbetar i nära samverkan med övriga medaretare, politiker och chefer. En viktig del i arbetet är också service och bemötande till allmänhet och företag.

Om dig
Vi söker dig som har goda kunskaper i eller utbildning inom administration och service eller motsvarande.

Goda kunskaper i plan- och bygglagen, kommunalrätt, förvaltningsrätt och sekretess är en förutsättning. Meriterande är tidigare erfarenhet av arbete inom offentlig sektor.

Vi ser gärna att du har praktisk erfarenhet av att ha arbetat med ärenden inom PBL som administratör men även kännedom om kommunallag, förvaltningslag och miljöbalken, annan myndighetsutövning och tidigare erfarenhet från offentlig sektor.

Som person har du lätt för att samarbeta med andra och skapa goda arbetsrelationer. Du kan ta dig an uppgifter på ett initiativrikt och självgående sätt, när så krävs. För dig är det viktigt att hålla en hög kvalitet på det jobb som du utför samtidigt som det görs i tid.

Du är en lagspelare men samtidigt bra på att arbeta självständigt. Du är driven, gillar utvecklingsfrågor och känslan av att bidra till förbättringar inom olika administrativa områden. Du uppskattar att ha en central roll och vara spindeln i nätet. 

Du har lätt för att tydligt kommunicera på svenska så väl i tal som i skrift och du har en god förmåga att förstå, tolka och förklara svensk lagtext och dess tillämpning.

Intervjuer kommer hållas löpande.

Övrigt
Sista ansökningsdag: 2021-02-07

Anställningsform: Tillsvidare

Arbetsomfattning: Heltid

För Orust kommun är det en självklarhet att mångfald och jämställdhet gynnar arbetsgruppen, arbetsplatsen och arbetsgivaren.

Vill du veta mer om Orust kommun som arbetsgivare och de förmåner vi erbjuder kan du läsa mer på vår webb: www.orust.se

 


Orust kommun tillämpar rökfri arbetstid. Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Visa mindre

Rekryteringsadministratör vikariat

Ansök    Sep 9    Orust kommun    Administrativ assistent
Orust är västkustens största ö belägen cirka 6 mil norr om Göteborg. För oss står medborgarens behov och intressen i fokus och vi strävar alltid efter att leverera insatser av hög kvalitet utifrån perspektivet ”de vi är till för”. För detta krävs att vi har engagerade och kompetenta medarbetare som trivs med sitt jobb, vilket vår medarbetarundersökning visar att vi har. Orust kommun har de senaste åren varit högt placerade i flera utmärkelser så som den me... Visa mer
Orust är västkustens största ö belägen cirka 6 mil norr om Göteborg. För oss står medborgarens behov och intressen i fokus och vi strävar alltid efter att leverera insatser av hög kvalitet utifrån perspektivet ”de vi är till för”. För detta krävs att vi har engagerade och kompetenta medarbetare som trivs med sitt jobb, vilket vår medarbetarundersökning visar att vi har. Orust kommun har de senaste åren varit högt placerade i flera utmärkelser så som den mest spännande arbetsgivaren inom offentlig förvaltning och bästa skolkommun. Välkommen till oss och ett meningsfullt arbete!

Information om förvaltning och aktuell arbetsplats 


Bemanningsenheten i Orust Kommun söker en vikarierande rekryteringsadministratör då en av våra kollegor är tjänstledig. Enheten består av fyra rekryteringsadministratörer, en bemanningsledare och en enhetschef som har ett tätt och glatt samarbete. Bemanningsenheten är en arbetsgrupp som tar sig an omsorgens rekryteringsläge med stort intresse och entusiasm. Här är alla nya idéer välkomna och med stöd av varandra arbetar vi i ett högt tempo med huvudmålet att kunna tillsätta alla vakanser som kommer in och rekrytera nya timvikarier där behov finns. Medarbetarna i Bemanningsenheten arbetar var fjärde söndag.

Dina arbetsuppgifter
Du som blir en del av vårt team kommer att erbjudas ett omväxlande och utvecklande arbete där du arbetar administrativt och där egna lösningar och ett självgående arbetssätt är av stor vikt. Arbetet består i att rekrytera personal för Äldreomsorg samt Stöd och Omsorg vid korttidsfrånvaro. I detta ingår allt från vakanstillsättning i vakansmodulen i BeSched till att ansvara för hela rekryteringsprocessen av medarbetare som till exempel att hålla intervjuer, ta referenser och skriva anställningsavtal. Exempel på ytterligare arbetsuppgifter är att annonsera tjänster, skriva arbetsgivarintyg, varsel med mera. I arbetet ingår daglig kontakt med såväl enhetschefer som medarbetare och timvikarier, support i bemanningssystemet BeSched, utbildning och deltagande i diverse rekryteringsmässor.

Om dig
Vi söker dig som är serviceinriktad, har god samarbetsförmåga och har ett mycket bra bemötande. Du ska snabbt kunna växla mellan flera olika arbetsuppgifter och fortfarande behålla kvalitén i arbetet som slutförs. För detta arbete krävs även mycket god svenska i både tal och skrift, fullgod datorvana samt minst ett års administrativ erfarenhet. Arbetet kräver även kunskap om rekryteringsprocessen, att du är stresstålig, självgående och problemlösare ut i fingerspetsarna. Det är meriterande om du har arbetat i BeSched. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

 

Övrigt
Arbetstid/varaktighet: vikariat till 2022-08-31

Tillträdesdag: snarast

Lön: Individuell lönesättning, ange löneanspråk.

Sista ansökningsdag: 2021-09-23

Kontaktpersoner:

Linda Rosendahl 0304-33 45 92, enhetschef

Maria Fababeir 0304-33 45 90, rekryteringsadministratör

Fackliga kontaktpersoner:

Hänvisas till kommunens växel: 0304-33 40 00

 

För alla personer som ska arbeta inom skola eller HR enheten/Ekonomienheten samt med direkt stöd till brukare inom Sektor omsorg kommer utdrag från belastningsregistret genomföras innan anställning kan ingås.  

För Orust kommun är det en självklarhet att mångfald och jämställdhet gynnar arbetsgruppen, arbetsplatsen och arbetsgivaren.

Vill du veta mer om Orust kommun som arbetsgivare och de förmåner vi erbjuder kan du läsa mer på vår webb: www.orust.se

 


Orust kommun tillämpar rökfri arbetstid. Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Visa mindre

Samordnare för hemtjänst.

Ansök    Apr 1    Orust kommun    Administrativ assistent
Orust är västkustens största ö belägen cirka 6 mil norr om Göteborg. För oss står medborgarens behov och intressen i fokus och vi strävar alltid efter att leverera insatser av hög kvalitet utifrån perspektivet ”de vi är till för”. För detta krävs att vi har engagerade och kompetenta medarbetare som trivs med sitt jobb, vilket vår medarbetarundersökning visar att vi har. Orust kommun har de senaste åren varit högt placerade i flera utmärkelser så som den me... Visa mer
Orust är västkustens största ö belägen cirka 6 mil norr om Göteborg. För oss står medborgarens behov och intressen i fokus och vi strävar alltid efter att leverera insatser av hög kvalitet utifrån perspektivet ”de vi är till för”. För detta krävs att vi har engagerade och kompetenta medarbetare som trivs med sitt jobb, vilket vår medarbetarundersökning visar att vi har. Orust kommun har de senaste åren varit högt placerade i flera utmärkelser så som den mest spännande arbetsgivaren inom offentlig förvaltning och bästa skolkommun. Välkommen till oss och ett meningsfullt arbete!

Samordnare för hemtjänsten ingår i Äldreomsorgen i Orust kommun och består av fyra medarbetare som arbetar tätt mot arbetsgrupper och chefer i hemtjänsten. Samordnarna är en arbetsgrupp med stor kompetens inom hemtjänst och bemanning som arbetar mycket serviceinriktat och effektivt inom äldreomsorg. Här är alla nya idéer välkomna och med stöd av varandra arbetar vi med målet att ge en så hög kvalitét som möjligt för brukaren.

Vi söker nu nya kollegor för ett längre vikariat samt inför sommarmånaderna
juni-augusti. Skriv gärna i din ansökan vilket vikariat du är intresserad av.

Dina arbetsuppgifter
Du som blir del av vårt team kommer att erbjudas ett omväxlande och utvecklande arbete där du kommer att arbeta administrativt med planering av hemtjänstinsatser enligt Socialtjänstlagen samt Hälso- och sjukvårdslagen. Du kommer vara inne i olika system för planering och bemanning. Du som samordnare är en viktig länk mellan biståndsenheten och hemtjänstgrupper och fungerar som ett administrativt stöd för enhetschefer i hemtjänsten.

Om dig
Vi söker dig som är serviceinriktad och har ett mycket bra bemötande. Du ska också vara flexibel, ansvarskännande och ha lätt för att samarbeta samt kunna arbeta självständigt med en helhetssyn på verksamheten. Du har mycket goda kunskaper i svenska spårket i både tal och skrift och är trygg med datorer och olika system. Du är en problemlösare och stresstålig, kunna prioritera och ha lätt för att hantera snabba förändringar. För detta arbete krävs omvårdnadsutbildning, annan pågående utbildning mot socialt arbete eller någon form av erfarenhet av omsorgsarbete samt erfarenhet av administrativt arbete. 

Övrigt

 

För alla personer som ska arbeta inom skola eller HR enheten/Ekonomienheten samt med direkt stöd till brukare inom Sektor omsorg kommer utdrag från belastningsregistret genomföras innan anställning kan ingås.

Arbetstid/varaktighet:

Heltid, tidsbegränsad anställning tom 2021-12-31

Heltid, tidsbegränsat vikariat över sommaren juni-augusti

Tillträdesdag: Enligt överenskommelse

Körkort: Ja

Lön: Individuell lönesättning, ange löneanspråk.

Sista ansökningsdag: 2021-04-18

Kontaktpersoner: Carin Persdotter, enhetschef

 

För Orust kommun är det en självklarhet att mångfald och jämställdhet gynnar arbetsgruppen, arbetsplatsen och arbetsgivaren.

Vill du veta mer om Orust kommun som arbetsgivare och de förmåner vi erbjuder kan du läsa mer på vår webb: www.orust.se

 


Orust kommun tillämpar rökfri arbetstid. Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Visa mindre

Vikarierande samordnare

Ansök    Aug 27    Orust kommun    Administrativ assistent
Orust är västkustens största ö belägen cirka 6 mil norr om Göteborg. För oss står medborgarens behov och intressen i fokus och vi strävar alltid efter att leverera insatser av hög kvalitet utifrån perspektivet ”de vi är till för”. För detta krävs att vi har engagerade och kompetenta medarbetare som trivs med sitt jobb, vilket vår medarbetarundersökning visar att vi har. Orust kommun har de senaste åren varit högt placerade i flera utmärkelser så som den me... Visa mer
Orust är västkustens största ö belägen cirka 6 mil norr om Göteborg. För oss står medborgarens behov och intressen i fokus och vi strävar alltid efter att leverera insatser av hög kvalitet utifrån perspektivet ”de vi är till för”. För detta krävs att vi har engagerade och kompetenta medarbetare som trivs med sitt jobb, vilket vår medarbetarundersökning visar att vi har. Orust kommun har de senaste åren varit högt placerade i flera utmärkelser så som den mest spännande arbetsgivaren inom offentlig förvaltning och bästa skolkommun. Välkommen till oss och ett meningsfullt arbete!

Samordnare för hemtjänst ingår i Bemanningsenheten i sektor Omsorg. Arbetsgruppen består av fyra medarbetare som arbetar nära med medarbetare och chefer i hemtjänsten. Samordnarna har hög kompetens inom hemtjänst och bemanning och de arbetar mycket serviceinriktat och effektivt. Här är alla idéer välkomna och med stöd av varandra så arbetar vi för att uppnå målet att ge en så hög kvalitet som möjligt för brukarna.

Dina arbetsuppgifter
Som samordnare har du ett omväxlande och utvecklande arbete. Du arbetar administrativt med att planera hemtjänstinsatser enligt beslut från biståndshandläggare och ordination från hälso- och sjukvårdespersonal. Planeringen sker i systemet Life care planering. Du arbetar även i bemanningssystemet Besched och verksamhetssystemet Procapita/Life care.

Du har ett nära samarbete med enhetschef, medarbetare och biståndeshandläggare.

Om dig
Du som arbetar som samordnare är serviceinriktad, flexibel, ansvarskänande och har ett mycket bra bemötande. Du är en problemlösare ut i fingerspetsarna. Du har lätt för att samarbeta men kan samtidigt arbeta självständigt. Som samordnare har du en helhetssyn och ett ekonomiskt tänk. Som samordnare är du stresstålig, kan prioritera och gillar förändringar med kort varsel.

Utbildning på gymnasienivå eller högre är ett krav. Det är starkt meriterande om du har erfarenhet av att planera verksamhet utifrån ett logistik-tänk i ett digitalt system under minst ett år.

God svenska i både tal och skrift samt mycket god datavana är ett krav.

Meriterande är om du har arbetat i Life care planering, Besched, Samsa, Procapita och Life care.

Övrigt

Lön: Indviduell lönesättning, ange löneanspråk.

Sista ansökningsdag: 2020-09-06

Arbetstid/varaktighet: Heltid måndag till fredag, dagtid, vikariat 6 månader

Tillträdesdag: 2020-10-01

För alla personer som ska arbeta inom skola eller HR enheten/Ekonomienheten samt med direkt stöd till brukare inom Sektor omsorg kommer utdrag från belastningsregistret genomföras innan anställning kan ingås.

 

För Orust kommun är det en självklarhet att mångfald och jämställdhet gynnar arbetsgruppen, arbetsplatsen och arbetsgivaren.

Vill du veta mer om Orust kommun som arbetsgivare och de förmåner vi erbjuder kan du läsa mer på vår webb: www.orust.se

 


Orust kommun tillämpar rökfri arbetstid. Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Visa mindre

Rekryteringsadministratör

Ansök    Apr 29    Orust kommun    Administrativ assistent
Orust är västkustens största ö belägen cirka 6 mil norr om Göteborg. För oss står medborgarens behov och intressen i fokus och vi strävar alltid efter att leverera insatser av hög kvalitet utifrån perspektivet ”de vi är till för”. För detta krävs att vi har engagerade och kompetenta medarbetare som trivs med sitt jobb, vilket vår medarbetarundersökning visar att vi har. Orust kommun har de senaste åren varit högt placerade i flera utmärkelser så som den me... Visa mer
Orust är västkustens största ö belägen cirka 6 mil norr om Göteborg. För oss står medborgarens behov och intressen i fokus och vi strävar alltid efter att leverera insatser av hög kvalitet utifrån perspektivet ”de vi är till för”. För detta krävs att vi har engagerade och kompetenta medarbetare som trivs med sitt jobb, vilket vår medarbetarundersökning visar att vi har. Orust kommun har de senaste åren varit högt placerade i flera utmärkelser så som den mest spännande arbetsgivaren inom offentlig förvaltning och bästa skolkommun. Välkommen till oss och ett meningsfullt arbete!

Bemanningsenheten i Orust Kommun söker en ny rekryteringsadministratör. Enheten består av fyra rekryteringsadministratörer, en bemanningsledare och en enhetschef som har ett tätt och glatt samarbete. Bemanningsenheten är en arbetsgrupp som tar sig an dagens rekryteringsläge inom omsorg med stort intresse och entusiasm. Här är alla nya idéer välkomna och med stöd av varandra arbetar vi i ett högt tempo med målet att kunna tillsätta alla vakanser som kommer in och tillhandahålla nya timvikarier där behov finns.

Dina arbetsuppgifter
Du som blir en del av vårt team erbjuds ett omväxlande och utvecklande arbete där du kommer att arbeta administrativt och där egna lösningar och ett självgående arbetssätt är av stor vikt. Arbetet består till största delen i att rekrytera personal för äldre- och funktionshinderomsorg vid korttidsfrånvaro. I detta ingår allt från vakanstillsättning i en vakansmodul till att vara med i själva rekryteringsprocessen av medarbetare som till exempel att hålla intervjuer och ta referenser. Exempel på arbetsuppgifter är att skriva anställningsavtal, arbetsgivarintyg, varsel, annonsera tjänster med mera. I arbetet ingår daglig kundkontakt, support i bemanningssystemet, utbildning och deltagande i diverse rekryteringsmässor.

Om dig
Vi söker dig som är serviceinriktad och har ett mycket bra bemötande. Du ska ha stor förmåga att snabbt kunna växla mellan olika arbetsuppgifter och fortfarande behålla kvalitén i arbetet som utförs. Du är stresstålig, självgående och en problemlösare ut i fingerspetsarna. Det är meriterande om du har arbetat i BeSched, med LMA-kort och med uppehållstillståndskort.

 

För arbetet krävs att du har:


• mycket god kunskap i svenska både gällande tal och skrift
• fullgod datorvana
• minst ett års administrativ erfarenhet (med det menar vi att du har haft en tjänst som inneburit enbart administrativa arbetsuppgifter)
• kunskap om och erfarenhet av att hålla i anställningsintervjuer och att ta referenser
• en eftergymnasial utbildning inom administration, arbetsrätt eller annan utbildning som arbetsgivaren finner likvärdig.

 

Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Intervjuer kan komma att ske löpande under ansökningstiden

Övrigt

Anställningsform: Tillsvidare

Varaktighet: Tillsvidareanställning med tillträde enligt överenskommelse

Arbetsomfattning: Heltid

Placering: Sektor Omsorg, Bemanningsenheten - Henån

Lön: Fast månadslön                          

Sista ansökningsdag: 2020-05-13

Övrigt: Arbetstidsförläggning är 40/40 med tjänstgöring var fjärde söndag

 

För Orust kommun är det en självklarhet att mångfald och jämställdhet gynnar arbetsgruppen, arbetsplatsen och arbetsgivaren.

Vill du veta mer om Orust kommun som arbetsgivare och de förmåner vi erbjuder kan du läsa mer på vår webb: www.orust.se

 


Orust kommun tillämpar rökfri arbetstid. Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Visa mindre

Rekryteringsadministratör

Ansök    Jan 21    Orust Kommun    Administrativ assistent
Orust är västkustens största ö belägen cirka 6 mil norr om Göteborg. För oss står medborgarens behov och intressen i fokus och vi strävar alltid efter att leverera insatser av hög kvalitet utifrån perspektivet ”de vi är till för”. För detta krävs att vi har engagerade och kompetenta medarbetare som trivs med sitt jobb, vilket vår medarbetarundersökning visar att vi har. Orust kommun har de senaste åren varit högt placerade i flera utmärkelser så som den me... Visa mer
Orust är västkustens största ö belägen cirka 6 mil norr om Göteborg. För oss står medborgarens behov och intressen i fokus och vi strävar alltid efter att leverera insatser av hög kvalitet utifrån perspektivet ”de vi är till för”. För detta krävs att vi har engagerade och kompetenta medarbetare som trivs med sitt jobb, vilket vår medarbetarundersökning visar att vi har. Orust kommun har de senaste åren varit högt placerade i flera utmärkelser så som den mest spännande arbetsgivaren inom offentlig förvaltning och bästa skolkommun. Välkommen till oss och ett meningsfullt arbete!

Bemanningsenheten i Orust Kommun söker en ny rekryteringsadministratör. Enheten består av fem rekryteringsadministratörer, en bemanningsledare och en enhetschef som har ett tätt och glatt samarbete. Bemanningsenheten är en arbetsgrupp som tar sig an dagens rekryteringsläge inom omsorg med stort intresse och entusiasm. Här är alla nya idéer välkomna och med stöd av varandra arbetar vi i ett högt tempo med målet att kunna tillsätta alla vakanser som kommer in och tillhandahålla nya timvikarier där behov finns.

Dina arbetsuppgifter
Du som blir del av vårt team kommer att erbjudas ett omväxlande och utvecklande arbete där du kommer att arbeta administrativt och där egna lösningar och ett självgående arbetssätt är av stor vikt. Arbetet består i att rekrytera personal för Äldreomsorg samt Stöd och Omsorg vid korttidsfrånvaro. I detta ingår allt från vakanstillsättning i en vakansmodul till att vara med i själva rekryteringsprocessen av medarbetare som till exempel att hålla intervjuer och ta referenser. Exempel på arbetsuppgifter är att skriva anställningsavtal, annonsering av tjänster, arbetsgivarintyg, varsel med mera. I arbetet ingår daglig kundkontakt, support i bemanningssystemet, utbildning och deltagande i diverse rekryteringsmässor.

Om dig
Vi söker dig som är serviceinriktad och har ett mycket bra bemötande. Du ska ha stor förmåga att snabbt växla mellan flera olika arbetsuppgifter och fortfarande behålla kvalitén i arbetet som slutförs. För detta arbete krävs även mycket god svenska i både tal och skrift, fullgod datorvana samt minst ett års administrativ erfarenhet (med det menar vi att du har haft en tjänst som inneburit enbart administrativa arbetsuppgifter). Arbetet kräver även kunskap om rekryteringsprocessen, att du är stresstålig, självgående och problemlösare ut i fingerspetsarna. Det är starkt meriterande om du har erfarenhet av att ha arbetat med LMA-kort eller uppehållstillståndskort. Dessutom är det meriterande om du har en eftergymnasial utbildning inom administration, arbetsrätt eller annan utbildning som arbetsgivare finner likvärdig.

Intervjuer kommer att ske löpande under ansökningstiden.

Övrigt

Befattning: Rekryteringsadministratör

Antal: 1                

Anställningsform: Tillsvidare

Varaktighet: Tillsvidareanställning med tillträde enligt överenskommelse, med eventuell provanställning.

Arbetsomfattning: Heltid

Placering: Sektor Omsorg, Bemanningsenheten - Henån

Lön: Fast månadslön                          

Sista ansökningsdag: 2020-02-04, Intervjuer kommer att ske löpande under ansökningstiden.

Övrigt: Arbetstidsförläggning är 40/40 med tjänstgöring var fjärde söndag

 

För Orust kommun är det en självklarhet att mångfald och jämställdhet gynnar arbetsgruppen, arbetsplatsen och arbetsgivaren.

Vill du veta mer om Orust kommun som arbetsgivare och de förmåner vi erbjuder kan du läsa mer på vår webb: www.orust.se

 


Orust kommun tillämpar rökfri arbetstid. Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Visa mindre

Socialadministratör till Sektor omsorg

Ansök    Nov 20    Orust Kommun    Administrativ assistent
Orust är västkustens största ö belägen cirka 6 mil norr om Göteborg. För oss står medborgarens behov och intressen i fokus och vi strävar alltid efter att leverera insatser av hög kvalitet utifrån perspektivet ”de vi är till för”. För detta krävs att vi har engagerade och kompetenta medarbetare som trivs med sitt jobb, vilket vår medarbetarundersökning visar att vi har. Orust kommun har de senaste åren varit högt placerade i flera utmärkelser så som den me... Visa mer
Orust är västkustens största ö belägen cirka 6 mil norr om Göteborg. För oss står medborgarens behov och intressen i fokus och vi strävar alltid efter att leverera insatser av hög kvalitet utifrån perspektivet ”de vi är till för”. För detta krävs att vi har engagerade och kompetenta medarbetare som trivs med sitt jobb, vilket vår medarbetarundersökning visar att vi har. Orust kommun har de senaste åren varit högt placerade i flera utmärkelser så som den mest spännande arbetsgivaren inom offentlig förvaltning och bästa skolkommun. Välkommen till oss och ett meningsfullt arbete!

Sektor omsorg har totalt ca 600 medarbetare och är uppdelat i fyra verksamheter; Äldreomsorg, Individ-och familjeomsorg, Vård och omsorg samt Stöd och omsorg. Utöver de fyra verksamheterna finns en central administration. Administrationen är en mindre enhet som består av en enhetschef och 8 stycken medarbetare som arbetar som stödfunktioner till sektorns olika verksamheter. Då en av våra medarbetare går i pension i början av nästa år söker vi nu en ny kollega.

Dina arbetsuppgifter
Som socialadministratör hos oss kommer du ha varierande administrativa arbetsuppgifter med huvudinriktning mot Individ- och familjeomsorgen (IFO). Du kommer tillsammans med en kollega ansvara för IFOs expedition, som är första vägen in till IFO. Detta innebär att du kommer ha mycket klientkontakt, både via besökande till verksamheten och över telefon. Du kommer även till stor del arbeta regelbundet med statistik åt hela sektorn. Utöver detta innefattar tjänsten arbetsuppgifter som att ansvara för sektorns intranät och hemsida, vara behjälplig vid framtagande av rutiner och andra mindre administrativa uppgifter. 

Om dig

Vi söker dig som har relevant utbildning för arbetsuppgifterna, vi ser gärna att du har eftergymnasial utbildning och tidigare erfarenhet av arbete inom offentlig sektor. Som person är du strukturerad och tar egna initiativ. Du har god datorvana och har lätt att bemöta människor i olika situationer. Du har lätt för att samarbeta med andra aktörer och har en känsla för service och support. Det är viktigt att du kan arbeta självständigt och att hitta lösningar på problem.

Övrigt

Sista ansökningsdag: 2019-12-10

Anställningsform: Tillsvidareanställning, tillträde sker enligt överenskommelse

Vid facklig representant hänvisas till Orust kommuns växel, 0304-334000


Orust kommun tillämpar rökfri arbetstid. Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Visa mindre

Logistikkoordinator

Logistikkoordinator söks till Nordic Bulkers Jobbus Bemanning - Stenungsund   Vill du ha ett sommarjobb där du får lära dig nya saker med ett gäng glada och roliga medarbetare? Då ska du söka tjänsten hos Nordic Bulkers. Om tjänsten Nordic Bulkers söker dig som vill sköta enklare administrativa arbetsuppgifter såsom lager – och orderhantering men även fakturering. Du jobbar på kontoret i Wallhamn nära deras terminal ute i verkligheten. Du får arbeta... Visa mer
Logistikkoordinator söks till Nordic Bulkers

Jobbus Bemanning - Stenungsund

 

Vill du ha ett sommarjobb där du får lära dig nya saker med ett gäng glada och roliga medarbetare? Då ska du söka tjänsten hos Nordic Bulkers.

Om tjänsten

Nordic Bulkers söker dig som vill sköta enklare administrativa arbetsuppgifter såsom lager – och orderhantering men även fakturering. Du jobbar på kontoret i Wallhamn nära deras terminal ute i verkligheten. Du får arbeta och lära dig nya datasystem. Dina arbetsuppgifter kommer att bli omväxlande då du får vara med att stötta upp lager- och orderhantering samt fakturering. Du kommer att arbeta tillsammans med 7 st. logistikkoordinatorer.

Vem är du?

Som person är du noggrann, lyhörd, strukturerad och besitter en god samarbetsförmåga. Du besitter en mycket god serviceförmåga gentemot såväl kunder som leverantörer och eftersom tjänsten stundvis innefattar ett högt tempo är det viktigt att du är stresstålig. Du måste vara villig att lära dig nya system och behöver således datorvana. Har du rätt inställning, driv och tycker det är roligt att arbeta, då är du rätt person. Du talar och skriver obehindrat på engelska och har goda kunskaper inom Excel.

Vad kan vi erbjuda?

Du blir anställd via Jobbus Bemanning under kontraktsperioden 1/6 – 31/8.

Våra arbetstider är mån-fre 08.00-16.00.

Om oss

Nordic Bulkers är specialister inom nationell och internationell transport, lagerhållning, hantering och andra logistiktjänster för torra och flytande bulkprodukter. En majoritet av våra kunder är inom petrokemisk industri. 

Nordic Bulkers är baserat på de nordiska länderna och har mer än 2500 bulkbehållare av olika dimensioner och tekniska specifikationer, som används för transporter i Västeuropa. Terminaler för lagring, hantering och distribution av bulk och förpackade produkter finns i Wallhamn och Oxelösund.

http://www.nordic-bulkers.se

I den här rekryteringen har Nordic Bulkers valt att samarbeta med Jobbus Bemanning. För frågor kring tjänsten kontakta rekryterare Linda Baatz på° 0727- 27 27 39 eller [email protected]

Urval sker lo¨pande sa° sök tjänsten med en gång. Visa mindre